Home About Tutorial Freebies Linkies Status


10 Budak Comel Datang Melawat



Template by: Aqila Farah Zulkifli
Re-Edit by: aqilaaa fawaaahh
Others Helping: Aina & Wana & Khairina
Best view in Google chrome only.



Past
Post by Aqila Farah Binti Zulkifli on Wednesday, May 20, 2015
Benda lama. Benda yang dah lalu pun. Sape kau untuk ungkit? Kau tak pernah kenal aku, kau tak pernah tahu hidup aku. Jadi kau tak berhak nak ungkit.

Susah betul nak hidup ni. Nak mati, takde rezeki. Complicated betul.

Aku cuba pikir positif, sumpah paling positif. Paling tak, aku hadam je makan kata kata orang. Tapi jangan ingatkan aku siapa diri lama aku. Aku kenal aku, aku tak pernah lupa. Tapi kau tahu aku nak mula hidup baru, siapa kau untuk ungkit semua benda lama.

Tahla. Either kau palat, atau aku bodoh sebab rebah.

07 comment[s] | back to top