Home About Tutorial Freebies Linkies Status


10 Budak Comel Datang Melawat



Template by: Aqila Farah Zulkifli
Re-Edit by: aqilaaa fawaaahh
Others Helping: Aina & Wana & Khairina
Best view in Google chrome only.



tiada tajuk ye
Post by Aqila Farah Binti Zulkifli on Friday, August 29, 2014
Sometimes its better to keep thing as secret. Daripada kau ceritakan dekat orang. Sebab kau tak tahu, dia tu kesah ke pasal hidup kau? And apa je dia boleh buat kalau kau story? Thts why aku benci luahkan perasaan. Aku lebih rela cakap "takpe" for many times dari luahkan. Sebab apa? Sebab aku dah biasa.

People keep telling "kau ada keluarga kau yang sayangkan kau, kawan kawan kau semua tu" tapi kan masalahnya, betul ke dorang sayang aku? Because aku rasa bantal busuk dengan sejadah aku je yang lebih banyak ada dengan tangisan aku lol.

Luahkan dekat.. Family? Lol no. They were the reason aku nak mati masa dulu. Kawan? Sometimes aku terfikir penting ke aku dekat dorang? Sebab aku rasa, orang yang ada masa aku perlukan seseorang cuma boleh dikira dengan sebelah jari tangan ni je. Bf? Idk aku tak pernah cerita apa apa setakat ni.

Even bila aku sedih, aku sendiri jugak yang cuba happykan diri sendiri. Aku choose nangis sepuas mungkin then be happy. Sebab macam mana kau nak senyum kalau dalam mata kau masih ada tangisan?

Ok tu jela. Kbye

37 comment[s] | back to top