Home About Tutorial Freebies Linkies Status


10 Budak Comel Datang Melawat



Template by: Aqila Farah Zulkifli
Re-Edit by: aqilaaa fawaaahh
Others Helping: Aina & Wana & Khairina
Best view in Google chrome only.



Luahan tengah malam buta
Post by Aqila Farah Binti Zulkifli on Monday, August 25, 2014
Like why people always be like "perempuan tak elok mencarut" especially for the hijabis. Habistu lelaki mencarut manis? Kan boleh je kata "tak elok mencarut" drpd just like that kan? Macam perempuan and the hijab one, tak boleh langsung buat kesalahan. Like WOW. 

The sec, kenapa sampai perempuan je "ouh you anak dara tak elok tidur malam" , "anak dara kena tolong mak masak" then kalau bukan dara oh g mampus la dia nak buat apa ke macam mana? And anak teruna boleh la keluar malam, bangun lambat semua? HAHAHAHA. 

Tapi yang lagi kelakar kan. Bila yang tegur kita tu lagi teruk daripada kita. Bukan nak cakap tak boleh tegur, but LOL kau pun macam tu kot. Tak salah nak tegur, tapi pikir jugaklah asal perempuan je itu ini tak boleh.

Oh yas. Aku paling tak faham bila perempuan hijab gaduh dengan perempuan freehair or guys, kenapa perlu cakap "pakai tudung tapi ....."?! Pakai tudung tu wajib, macam tak ada kena mengena dengan tudung. Then kalau yang tak pakai hijab, boleh mencarut, semua tu ke? 

Hahahaha aku pun pelik kenapa aku jadi marah pulak. Bukan apa, tapi pagi tadi aku tanya sorang kawan lelaki aku ni "kenapa lelaki tak suka perempuan mencarut sedangkan lelaki pun kuat mencarut" saja nak bagi dia sentap sebab aku selalu je nampak dia mencarut dekat twitter. And dia ni pun pernah cakap kat kawan dia pasal kawan perempuan aku sorang ni mencarut apa bagai. Tapi bila aku tanya dia berdolak dalih nak jawab lol kelakar pun ada haha. Aku sampai tanya berkali kali nak suruh dia jawab. Then katanya, lelaki ganas la apa la. Macam tak logik je?! Haha selepas tu dia terus blah. Eh jawapan aku tak habis jawab kot? Hmmmmm kahkah

Sebenarnya dua dua tak elok pun mencarut. Tapi aku pelik sekarang ni, kenapa asyik perempuan je yang kena pasal mencarut lah apa semua ni? Nah gimme the answer. 

07 comment[s] | back to top