Home About Tutorial Freebies Linkies Status


10 Budak Comel Datang Melawat



Template by: Aqila Farah Zulkifli
Re-Edit by: aqilaaa fawaaahh
Others Helping: Aina & Wana & Khairina
Best view in Google chrome only.



Hi im back :) wuhuuu ~
Post by Aqila Farah Binti Zulkifli on Saturday, November 16, 2013
Assalamualaikum dan salam sejahtera uolsssss :p lol. Okayyyyyy lama gilaaaaaa tak update :( Kalau update pun, setakat luah perasaan je lol sian korang. Sori readers semua :( Yang cbox aku mintak exchange link semua tu sori tau kalau aku tak reply, sori sangat. Laptop rosak dulu, so thats why berhenti blogging :/ Hmmm yang nak exc link semua tu boleh comment dekat post ni ok? Jangan dekat cbox, sebab aku tak selalu bukak cbox :( sori sangat sangat. 

And........ selama aku hilang dari dunia bloggers ni dalam setahun ni, ramai yang mintak tolong editkan blog dia. Hmmm sori dear, bukan taknak tolong cuma banyak dah lupa code :'/ sori sangat sangat. Now, laptop dah ok and so inshaallah aku akan mulakan blogging balik.

Dalam laptop banyak code lama aku, but..... laptop dah format and semua code aku hilang :'( sedih gila arghhhhhhhh hmmmmmm :'( Inshaallah aku akan buatkan korang satu template blogskin nanti ;) hehe wait and see..
p/s: Yang mintak exchange linkies tu boleh comment tak? :( Barulah kerja jadi senang :-) hehe thnkyou uolsss

17 comment[s] | back to top