Home About Tutorial Freebies Linkies Status


10 Budak Comel Datang Melawat



Template by: Aqila Farah Zulkifli
Re-Edit by: aqilaaa fawaaahh
Others Helping: Aina & Wana & Khairina
Best view in Google chrome only.



Exc Linkies open. New design. New life.
Post by Aqila Farah Binti Zulkifli on Thursday, October 10, 2013
Assalamualaikum dan salam sejahtera :) Okay boring gilaaaaaa haha. Start from now, new life. No more whatsapp, twitter and something like that. Only blogger and wechat. \\jet jet pandai speaking je padahal hentam lol//. K then, how about my new design? OK or KO? 


Aku tanya ramai orang dorang cakap lawa. Tapi emmmm tak nampak macam serabut kee? :/ Inspiration? Takde sesiapa pun :) Ini idea sendiri keseluruhannya. Aku try buat dia nampak lain daripada design yang sebelum ni. Design yang sebelum sebelum ni kan macam soft je kan? Asyik warna yang soft je macam boring pulak. So, aku try lah gabungkan rainbow dengan warna ala ala gelap, bagi dia nampak macam strong. Eh tapi strong ke ni? >.< haha. Nak buat design ni dalam bape jam je sepatutnya tapi aku buat 2 hari sebab tak selalu on laptop haha. But, ada lagi yang aku belum update, like status, exc linkies, dll. Haha malas pulak >.< 

Cerita pasal exc linkies ni, haaaaaaa....
If dulu ada sesiapa yang mintak exc linkies tapi tak dilayan tu, sori. Sekarang korang boleh mintak balik. Hm sori sesangat. Sebab dulu aku dah berhenti blogging so malas on laptop nak exc link. And.. if korang rasa blog ni berat or serabut boleh inform aku kat cbox or comment jelah post ni k.

137 comment[s] | back to top