Home About Tutorial Freebies Linkies Status


10 Budak Comel Datang Melawat



Template by: Aqila Farah Zulkifli
Re-Edit by: aqilaaa fawaaahh
Others Helping: Aina & Wana & Khairina
Best view in Google chrome only.



Engk0 takyah baca. Nanti menyampah.
Post by Aqila Farah Binti Zulkifli on Thursday, October 10, 2013
Hi.
Sometimes,
aku dah penat nak berlagak aku ok.
Berlagak macam takde pape berlaku.

Haha :-)

Penat dah.
Penat sangat sangat.

Berharap sesuatu yang tak pasti.
Menyakitkan.
Sangat menyakitkan.

Tapi,
Sampai bila  aku nak macam ni?

Hahahaha aku benci diri sendiri.
Pendam. Pendam.
Tapi sampai bila?

Hati ni dah penat. Maaf, aku tak kuat.
Aku tak kuat macam kau.
Aku tak tabah macam kau.

------

"Kenapa pendam? Lebih baik lepaskan"
- aku lepaskan sekali pun, kau boleh tolong aku ke? Kau boleh faham aku ke?  Tak kan? So macam tak perlu nak lepaskan.

"Aqila yang aku kenal dulu bukan macam ni"
- Hakikatnya ni lah aqila yang sebenar. Pura pura kuat :')

"Kau kuat. Kau tabah. Kuatkan diri tu."
- Kalau aku kuat, aku takkan selemah ini.

"Kau pikir kau pendam boleh buat kau rasa lagi better?"
- Pendam atau tak, aku still rasa benda sama. Haha :-)

------

Hati aku cakap. Stop tipu diri sendiri.
Tapi aku asyik tipu je hahahaha,
"Aku kuat" konon. Ha ha ha ha.

Idk la. Sometimes rasa better mati.
Sebab nanti takde la aku bebankan orang lagi.
Takde la aku susahkan orang lagi.

Tapi,
Dah cukup ke pahala aku? :')
Hmmmmm tak boleh dijawab.

------





07 comment[s] | back to top