Home About Tutorial Freebies Linkies Status


10 Budak Comel Datang Melawat



Template by: Aqila Farah Zulkifli
Re-Edit by: aqilaaa fawaaahh
Others Helping: Aina & Wana & Khairina
Best view in Google chrome only.



R.B. Pemenang 1st GA By Aimi & Khairina Part 2
Post by Aqila Farah Binti Zulkifli on Friday, December 21, 2012
Assalammualaikum dan selamat sejahtera . Sori sesangat tadi ada sebarang kesilapan . Kila ter-review blog yang sepatutnya di-bloglist . Sori sesangat . Ini kila terpaksa review balik . Woaaahhh , penatnyaa :o


Background awak and header tu da okey dah , lagi lagi doodle tu tapi blog awak ni berat sangat lah :/ Widget awak banyak sangat nd saya rasa awak patut buat 1 sidebar je tak perlu sampai 2 . Icon tepi post title tu saya cadangkan guna icon yang kecik je jenis tiny icon . Itu sahaja , sori jika menyiggung perasaan .


Comel dan kemas . Tak ada apa untuk dikritikkan :D Cuma .... Okey , kali ni tak ada cuma cuma dah . Semua dah okey . Heeee ^_^ Nice blog , comel sangat , kemasss :)


Simple dan comel . Tapi cuba buat something yang different like rainbow theme ke , or tambahkan apa2 ke sebab macam dah selalu dah nampak blog yang simple macam ni . Tapi ia tetap okey sebab tak serabut . Okey itu sahaja :D Sori if terasa hati ke apa k ? ;)


Blog ini kila cadangkan buat header bersambung and kurang link churp chur/heartbeat/something like that sebab ia buat blog awak jadi berat dan tak kemas . Background sangat soft dan lawa . Cuma ada beberapa widget tu boleh cantumkan atau buangkannya sahaja . Itu sahaja , sori jika terguris .


Comel tapi agak kurang kemas bagi kila sebab .. hmm kila cadangkan jelah yang churp churp ke heartbeat atas header tu letakkan sahaja disidebar and yang stories and cbox tu pun letakkan je kat sidebar . Selain daripada itu dah tak ada nak dikritikkan :D
P/s: Sori jika ada yang termakan hati . ehh terkecil hati 

07 comment[s] | back to top