Home About Tutorial Freebies Linkies Status


10 Budak Comel Datang Melawat



Template by: Aqila Farah Zulkifli
Re-Edit by: aqilaaa fawaaahh
Others Helping: Aina & Wana & Khairina
Best view in Google chrome only.



Ini hanyalah entri luahan perasaan
Post by Aqila Farah Binti Zulkifli on Saturday, September 22, 2012
Assalammualaikum dan selamat sejahtera . Maybe kila patu berhenti blogging . Tutup je blog ni , bukan ade org nak bukak pon blog ni kann . Tengok lha mungkin tahun depan baru kila start blogging balik . Kila da tak tahan da . Mungkin ini takdir kila . Lebih baik mampos je lagi baik kot . Seriously , setiap tahun mesti ade je KAWAN BAIK kila rampas pakwe kila . Tahun ni 4 kali da kot . Entahlah , if kila nangis sekalipon bila kawan-2 kila tanya kenapa ? mesti kila bagi alasan , contohnya "takde pape lha . aku demam je" , "mane ade pape , aku okey je lha" . Sori kawan , aku terpaksa tipu korang :'(

Entahlah , aku tak tahu nak mengadu kat sape . Hikhik , nak buat entri ni pon aku boleh nangis pulak -.- pape je , sakai . Seriously aku tak tahu nak mengadu kat sape . Aku penatlah nak berlakon aku gembira , nak berlakon macam benda tu tak pernah berlaku . Nd bila kawan baik aku rampas pakwe aku serious aku tak marah . Tapi ... diorang tak tahu kan yang aku tengah nangis . Bila aku lupa A , B pulak muncul . Then ... faham-2 je lha kann .

Family ? Aku ada keluarga ke ? Memang ada . Tapi macam takde kot :') Semua orang anggap aku tak wujud . Bila susah je cari aku . Bila senang sorang pon tak ingat aku . Aku mungkin punya ramai kawan ketika aku senang , tapi aku hanya inginkan kawan yang sentiasa ada ketika aku susah . Dia takkan pernah takde masa aku perlukan dia .

Aku tak tahu kenapa aku baik sangat sampai biarkan orang yang aku sayang pijak kepala aku sendiri . Tapi lagi lama aku biarkan lagi aku sakit . Parah , pedih , penat dan semua sekali lah ! Mungkin aku diwujudkan didunia ni hanya untuk disakiti . MUNGKIN . Aku penatlah . Aku sentiasa ada ketika kawan-2 aku susah . Tapi aku hanya perlukan kawan-2 aku hanya ketika aku menangis . Cuma tu je ! Please lah .

P/s : Lagu yang dipasang diblog ni bukan hanya sekadar dipasang . Tapi ia juga seperti kisah hidupku . Take care korang :) Kbye , jumpa tahun depan .

47 comment[s] | back to top