Home About Tutorial Freebies Linkies Status


10 Budak Comel Datang Melawat



Template by: Aqila Farah Zulkifli
Re-Edit by: aqilaaa fawaaahh
Others Helping: Aina & Wana & Khairina
Best view in Google chrome only.



Blog Review Part 4
Post by Aqila Farah Binti Zulkifli on Saturday, September 29, 2012
Assalammualaikum dan selamat sejahtera :) Korang bacalah dulu Blog Review Part 1 , Part 2 & Part 3 ni dulu . Okey , kali ni adalah list untuk Blog yang banyak tentang ISLAM . Banyak info Islam yang korang boleh ketahui . Ilmu mereka tentang Islam dikira banyak jugaklah . Kila banyak belajar daripada diorang ni :) Hehe


Namanya tidak kutahui , tetapi kila hanya menggelarkannya SI PIPI MERAH . Kila selalu mengetahui tentang islam daripada blog dia ni . Masyaallah , blog dia bukan sebarangan blog . Meskipun bukan blog tutorial atau apa apa yg sama mana dengannya tetapi ia tentang Islam iaitu agama yang paling suci


NorFarahin , header yang lawa . Alhamdullillah , kukenali dirinya sebagai wanita solehah . Walaupun kila tak pernah berjumpa dengannya , tetapi kila tahu berdasarkan blognya yang tidak pernah terlepas dari membuat entri tentang islam , memberikan dakwah dan sebagainya . Dia bukan manusia yang tidak pernah membuat kesilapan , tetapi dia berusaha membaiki dirinya menjadi orang yang sempurna dimata Allah :)


Pandai membuat doodle dan doodlenya adalah doodle muslimah . Tidak selalu membuat entri , tetapi kila tetap jugak nak follow blog dia . Sebab ? Kerana bila kila berada didalam blognya hati akan tenang , sentiasa ingat pada Allah yang satu . 

Ini yang kila petik dari blog Kak Imanul Aisyah : 
"Kita sering melakukan dosa, tapi Allah bersifat Al-Ghaffar. Allah masih memberi peluang untuk kita berubah dan jadikan diri lebih baik dari sebelumnya. Tanpa kita sedari, Allah sebenarnya amat-amat menyayangi kita semua :) "
 Masyaallah ! Sayangnya Allah pada kita semua kan ? Cuma kita sahaja yang selalu melupakannya :'(

47 comment[s] | back to top