Home About Tutorial Freebies Linkies Status


10 Budak Comel Datang Melawat



Template by: Aqila Farah Zulkifli
Re-Edit by: aqilaaa fawaaahh
Others Helping: Aina & Wana & Khairina
Best view in Google chrome only.



Tolong jangan menfitnah
Post by Aqila Farah Binti Zulkifli on Friday, August 24, 2012
Assalamualaikum dan selamat sejahtera :) Haha , adalah seorang anon yang bergelar "aku" nie menfitnah kila pulak kate kila nie copycat :') Yes , kila mengaku kila COPYCAT . But , remember lha tu DULU eh ? Now , ape-2 basecode kila belajar dari blog Afiqah .
Awak , sekarang ni bulan syawal . Orang bermaaf - maafan , awak pulak buat hal . Saya ni BEKAS COPYCAT . Bukan COPYCAT lagi . k -.- 
*Ini yang budak tu tulis*

- Awak kata saya open page source Afiqah , Izzaty , Munirah and Hannah kann ? Okey , saya nie bekas copycat eh ? So , saya tahu macam mana nak buka basecode orang . Just tekan Ctrl + U je . Okey , cube awak pergi blog 4 orang tu semua , bila awak tekan Ctrl + U . Die ade keluar page source diorang tak ? ADE TAK ? takde kann ? So , macam mana saya nak copy page source diorang ? Saya cuma belajar dari tutorial Afiqah je okey ? Haih , sekarang ni bulan syawal tau awak . Lagi awak tulis link awak dengan mencarutnya . Apa eh link awak ? bodoh.com ? Amboii , sedapnya link url awak tu :') Japgi , awak mati takde keampunan dari saya macam mana ? Masa 23 aug 2012 awak hantar mcm tu saya senyap je . Tapi bila awak nak fitnah saya lagi . berterus terusan . Siapa boleh tahan ? :) Haha . 

- Saya sangat senang untuk memaafkan . Senang jee , if nak keampunan dari saya just minta maaf kat cbox saya k ? nd sori if entri ni ada buat awak sakit hati ke ape . But , saya memang tak boleh tahan if orang nak fitnah saya ni :')

87 comment[s] | back to top