Home About Tutorial Freebies Linkies Status


10 Budak Comel Datang Melawat



Template by: Aqila Farah Zulkifli
Re-Edit by: aqilaaa fawaaahh
Others Helping: Aina & Wana & Khairina
Best view in Google chrome only.



Tanggunglah risikonya sendiri ;)
Post by Aqila Farah Binti Zulkifli on Saturday, June 9, 2012
Hai korang , kalau korang tengok zaman sekarang mesti ramai yang tengah / pernah bercinta kann ? Mungkin termasuk korang jugak kan ? Haha , mesti banyak yang kita tahu tentang perangai kekasih / bekas kekasih kite kan ? Kebaikan dan keburukan die tu memang kite da fasih sangat-2 lha kan ? haha .

Ada yang kaple tu kenal dari Facebook , twitter , dan sebagainye . nd ada jugak kaple yang kenal kat sekolah , kawasan rumah , dan lain-2 lha kan ? Sekarang zaman dah moden , ramai orang dah ada facebook kann ? Bila kaple memang tak sah kalau dalam seminggu tu takde gaduh kan ? haha . tu semua kan rutin harian bagi orang yang kaple kot .


Bila couple , mesti nak tahu ape isi dalam facebook , twitter , phone nd semua tu kan ? Memang tipulah kalau takde orang taknak kan ? Sebab dengan cara macam tu jea korang boleh tahu tentang kesetiaan die kann ? Kekadang bile check phone , takde pape pulak . Maybe , sbb die dah delete terlebih dahulu kan ? Tapi , bile check kat facebook , macam2 kita boleh jumpa . Walaupun die dah delete , kita still boleh cari dekat mana sampah tu duduk . Bila dah jumpa , banyak sangat lelaki / perempuan yang diorang pernah IM . Hati rasa sangat-2 sakitkan bila baca semua tu ? Tapi salah kita sendiri lah , so tanggunglah risikonya .

Kadang-2 gaduh sebab perkara kecil nie macam tak matang . Sebab facebook , banyak pasangan yang bergaduh . Facebook nie tempat kita semua cari kawan , bukannye lawan . Tapi , kalau nak berkawan tu berpada padalah sayang oii . Sedar sikit yang awak tu dah ada pasangan -.-

Aku pun ada pasangan , maybe ada yang tahu dan ada yang tak tahu . Tipulah kalau aku tak tahu tentang perangai die kan , betul tak ? haha , aku tahu dan pasti sangat-2 yang die pernah curang ngan aku . Tapi itu bukan bermakna kami akan putus , TAKE NOTE ! btw bawah nie untuk die ;)

TOLONGLAH HARGAI AKU SELAGI AKU ADA DI DEPAN MATA KAU :'>

Credit : Bolat Ravoala

07 comment[s] | back to top