Home About Tutorial Freebies Linkies Status


10 Budak Comel Datang Melawat



Template by: Aqila Farah Zulkifli
Re-Edit by: aqilaaa fawaaahh
Others Helping: Aina & Wana & Khairina
Best view in Google chrome only.



THANKS YOU SO MUCH . ^^
Post by Aqila Farah Binti Zulkifli on Wednesday, November 9, 2011
hye korang . hee <3 THANK YOU SO MUCH ? untuk sape ? haa.. nak tahu untuk sape ? tengok larh nme2 yang ada dkat bawah nie . Btw dioranglah yang membuatkan kila berasa tidak berputus asa di dalam blog .
  • Cik Tomato And Cik Lyssa : Diorang larh yang selalu letak post kat group yang diorang join . Btw dalam mse yang sme kila pon ada join bnyk group . but first day , kila trying kat semua blogger . only 1 saje yang follower . so , kila pon HAAMPIR berputus asa . kila berhenti di dalam bidang bog bwadd seketika . n then , one day kila trying kot2 ada ramai yang follow blog kila . ALHAMDULLILLAH , akhirnya dalam waktu hari itu 34 orang yang follow blog kila . KILA disini hanya ingin mengucapkan RIBUAN TERIMA KASIH .
  • Nabila Medan And Kak Yam a.k.a Amin Hakimie : Diorang selalu tolong kila bila kila dalam kesusahan . tak kira kesusahan mcm mne pon . diorang akan bwadd yang terbaik . alhamdullillah . kila pon da lebih 100 follower . jadi kila ingin mengucapkan RIBUAN TERIMA KASIH DEKAT DIORANG .
  • BLOG PILIHAN KESUKAAN AQILA FARAH : 

27 comment[s] | back to top